Положение о проведении заочного областного конкурса методических разработок «Содержательные и методические аспекты моделирования учебных занятий при изучении предметов социально-гуманитарного цикла на повышенном уровне» (открыть)
Нарматыўныя прававыя дакументы
Інструктыўна-метадычныя пісьмы
• ІНСТРУКТЫЎНА-МЕТАДЫЧНАЕ ПІСЬМО МІНІСТЭРСТВА АДУКАЦЫІ РЭСПУБЛІКІ БЕЛАРУСЬ «Аб арганізацыі ў 2019/2020 навучальным годзе адукацыйнага працэсу пры вывучэнні вучэбных прадметаў і правядзенні факультатыўных заняткаў пры рэалізацыі адукацыйных праграм агульнай сярэдняй адукацыі»
• Дадатак 2 да інструктыўна-метадычнага пісьма Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь «Аб арганізацыі ў 2019/2020 навучальным годзе адукацыйнага працэсу пры вывучэнні вучэбных прадметаў і правядзенні факультатыўных заняткаў пры рэалізацыі адукацыйных праграм агульнай сярэдняй адукацыі» “Асаблівасці арганізацыі адукацыйнага працэсу пры вывучэнні вучэбных прадметаў “Беларуская мова” і “Беларуская літаратура”
• ІНСТРУКТЫЎНА-МЕТАДЫЧНАЕ ПІСЬМО «Аб дзейнасці ўстаноў агульнай сярэдняй адукацыі, структурных падраздзяленняў абласных (Мінскага гарадскога) выканаўчых камітэтаў, гарадскіх, раённых выканаўчых камітэтаў, мясцовых адміністрацый раёнаў у гарадах, якія ажыццяўляюць дзяржаўна-ўладныя паўнамоцтвы ў сферы адукацыі, у 2019/2020 навучальным годзе»
Нормы ацэнкі вынікаў вучэбнай дзейнасці вучняў па беларускай мове і літаратуры
• Нормы оценки результатов учебной деятельности учащихся общеобразовательных учреждений по учебным предметам
• Нормы ацэнкі вынікаў вучэбнай дзейнасці вучняў па вучэбным прадмеце «Беларуская мова»
• Нормы ацэнкі вынікаў вучэбнай дзейнасці вучняў па вучэбным прадмеце «Беларуская літаратура»
Вучэбна-метадычнае забеспячэнне адукацыйнага працэсу па вучэбных прадметах “Беларуская мова” і “Беларуская літаратура”
• Вучэбна-метадычнае забеспячэнне адукацыйнага працэсу па вучэбным прадмеце «Беларуская літаратура» ў 2019/2020 навучальным годзе
• Вучэбна-метадычнае забеспячэнне адукацыйнага працэсу па вучэбным прадмеце «Беларуская мова» ў 2019/2020 навучальным годзе
Рэкамендацыі па арганізацыі адукацыйнага працэсу па вучэбных прадметах «Беларуская мова», «Беларуская літаратура» ў 2019/2020 навучальным годзе
- Рэкамендацыі па арганізацыі адукацыйнага працэсу па вучэбным прадмеце «Беларуская літаратура» ў 2019/2020 навучальным годзе
- Рэкамендацыі па выкарыстанні ў адукацыйным працэсе вучэбнага дапаможніка “Беларуская літаратура” для 9 класа
- Рэкамендацыі па выкарыстанні ў адукацыйным працэсе вучэбнага дапаможніка «Беларуская мова» для 9 класа
- Рэкамендацыі па выкарыстанні ў адукацыйным працэсе вучэбнага дапаможніка «Беларуская мова» для 5 класа
Профільнае навучанне
Настаўнік Барсукова Галіна Мікалаеўна, настаўнік беларускай мовы і літаратуры вышэйшай кваліфікацыйнай катэгорыі, дзяржаўная ўстанова адукацыі «Забродская сярэдняя школа Шклоўскага раёна».
Тэма ўрока: «Маладыя гады, маладыя жаданні…» Маладое пакаленне ў рамане І. Шамякіна «Сэрца на далоні». Сімволіка назвы твора.
- Эпіграфы да ўрока «Маладыя гады, маладыя жаданні…» Маладое пакаленне ў рамане І. Шамякіна «Сэрца на далоні». Сімволіка назвы твора (11 клас)
- Тлумачальная запіска
- Тэхналагічная карта ўрока беларускай літаратуры “Маладыя гады, маладыя жаданні…”: Маладое пакаленне ў рамане І. Шамякіна “Сэрца на далоні”. Сімволіка назвы твора
- Спіс выкарыстанай літаратуры
- Дадаткі
- Маладосць (прэзентацыя)
Настаўнік Лісава Таццяна Іванаўна, настаўнік беларускай мовы і літаратуры вышэйшай кваліфікацыйнай катэгорыі, дзяржаўная установа адукацыі «Гімназія №3 г.Бабруйска»
Урок беларускай мовы: «Правапіс вялікай і малой літар»
- Тлумачальная запіска. Тэма: Правапіс вялікай і малой літар
- Тэхналагічная карта ўрока
- Дадатак 1
- Дадатак 2
- Дадатак 3
- Дадатак 4. Метадычныя матэрыяля для настаўніка
- Дадатак 5
- Карткі з відамі маст
- Правапіс вялік і малой літары, для настаўніка (прэзентацыя)
- Славутыя імёны Беларусі (прэзентацыя)
- Архітэктурныя помнікі (прэзентацыя)
Рэпрад. Бялын.-Біруля | У. Караткевіч | Архітэктура |
В целях раннего выявления и поддержки наиболее способных, одаренных учащихся учреждений общего среднего образования, повышения их интереса к изучаемым предметам, углубления теоретических знаний и практических умений, совершенствования деятельности педагогических коллективов по развитию способностей одаренных учащихся в учреждениях Могилевской области была организована и проведена городская, районная олимпиада по учебному предмету «Иностранный язык» среди учащихся V-IX классов.
Поздравляем всех победителей!
Отчеты о проведении городских, районных олимпиад по учебным предметам в 2018/2019 учебном году:
Английский
Испанский
Китайский
Немецкий
Французский
Победители городской, районной олимпиады по учебному предмету «Английский язык» (IX класс)
Отчет о проведении городских, районных олимпиад (по районам)
- Содержание и организация методической работы с учителями, преподающими учебный предмет «Искусство (отечественная и мировая художественная культура)», в 2019/2020 учебном году (открыть)
- Приложение 18. ОСОБЕННОСТИ ОРГАНИЗАЦИИ ОБРАЗОВАТЕЛЬНОГО ПРОЦЕССА ПРИ ИЗУЧЕНИИ УЧЕБНОГО ПРЕДМЕТА «ИСКУССТВО (ОТЕЧЕСТВЕННАЯ И МИРОВАЯ ХУДОЖЕСТВЕННАЯ КУЛЬТУРА)» (открыть)
- ПАСТАНОВА МIНIСТЭРСТВА АДУКАЦЫI РЭСПУБЛIКI БЕЛАРУСЬ ад 22 жнiўня 2012 г. N101 «АБ ЗАЦВЯРДЖЭННI IНСТРУКЦЫI АБ ПАРАДКУ ПРАВЯДЗЕННЯ АТЭСТАЦЫI ПЕДАГАГIЧНЫХ РАБОТНIКАФ СIСТЭМЫ АДУКАЦЫI (АКРАМЯ ПЕДАГАГIЧНЫХ РАБОТНIКАФ З ЛIКУ ПРАФЕСАРСКА-ВЫКЛАДЧЫЦКАГА СКЛАДУ)» (открыть)
- ПАСТАНОВА МІНІСТЭРСТВА АДУКАЦЫІ РЭСПУБЛІКІ БЕЛАРУСЬ 11 мая 2017 г. № 46 «Аб унясенні змяненняў і дапаўненняў у пастанову Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь ад 22 жніўня 2012 г. № 101» (открыть)
- Приложение 8. ОСОБЕННОСТИ ОРГАНИЗАЦИИ ОБРАЗОВАТЕЛЬНОГО ПРОЦЕССА ПРИ ИЗУЧЕНИИ УЧЕБНЫХ ПРЕДМЕТОВ
- «ВСЕМИРНАЯ ИСТОРИЯ» И «ИСТОРИЯ БЕЛАРУСИ» (открыть)
- Приложение 9. ОСОБЕННОСТИ ОРГАНИЗАЦИИ ОБРАЗОВАТЕЛЬНОГО ПРОЦЕССА ПРИ ИЗУЧЕНИИ УЧЕБНОГО ПРЕДМЕТА «ОБЩЕСТВОВЕДЕНИЕ» (открыть)
- Примерное календарно-тематическое планирование синхронного изучения учебных предметов «Всемирная история» и «История Беларуси» в 9 классе (открыть)
- Содержание и организация методической работы с учителями истории и обществоведения на 2019/2020 уч. г. (открыть)
- Учебно-методический комплекс, его содержание и структура (открыть)